info@jazztravel.lt

19.08.07

Giedre, 43m.

Kalnuotoji Gruzija su Šatilio regionu

Šalis🇬🇪, kurioje pasitinka su vynu🍷, išlydi su rožėm🌹. Jazztravel
Šiais metais aplankėme Šatilio regioną Sakartvele, kurio grožio neįmanoma perteikti nei nuotraukomis, nei video.
Pas mūsų mylimą gidą šiais, 2019m. metais yra virš 50 grupių, tačiau mes vieninteliai šias metais keliavome į išskirtinį, nekomercinį unikalų Šatilio regioną. Kuo sunkesnis įveiktas kelias, tuo saldesnis patirtas rezultatas.
2 paras gyvenome kaip žmonės😉, be interneto tik kelionėje, su tarpusavio nuoširdžiu bendravimu ir patiriamais neišdildomais įspūdžiais.
Kelias į Šatilį skirtas tik labai stiprios psichikos ir kolektyve sugebantiems būti žmonėms.
Kelionė tikrai buvo įspūdinga, suteikusi mums daug adrenalino. Važiuojant į priekį, kelią į Šatilį pavadinau „50 pilkų atspalvių“, kol nebuvo lietaus. Kelią atgal, po audringos nakties su žaibais ir griaustiniais, kokių nebuvau girdėjusi gyvenime, mintyse vadinau „Dieve padėk arba kai pravažiuosi Šatilio kelią, gyvenime mažai kas gąsdins“. Kadangi sėdėjau savo noru šturmano vietoje, vienu momentu net prakalbėt negalėjau, bet paskui, lengvesniame kelio ruože su kita šturmane Asta, išgėrusios čiačios uždainavom.
Plaukėme raftingu Aravi upe. Šaltas kalnų upės vanduo nuprausė susikaupusią įtampą po važiavimo lietaus nuplautais kalnų serpantinais. Gavome pilną adrenalino dieną. ⚡🔥☄
Nakvojome Xa. Šatilio pilyje. Kažkas tokio, žodžiais neapsakysi. Tas pilis norėjo nupirkti kiniečiai, bet vietinis, mus priėmęs šeimininkas pasakė, kad jokių kiniečių čia nebus, kad čia jų protėvių žemė buvo ir bus. Kad iššaudys visus į šią žemę besikesinančius.
Ir beje, kanapės ten auga laisvai žmogaus ūgio.
Nežinau kiek dar laiko sapnuosiu Šatilį. ❤❤❤
Dėkoju mūsų gidui už bendradarbiavimą, atsidavimą, nuoširdų ir profesionalų darbą.
Ačiū visam nuostabiam kolektyvui❤❤❤, kad gėrėt čiačią ir nekėlėt panikos. Myliu Jus visus ir kiekvieną atskirai, esate šaunuoliai!!!

Daugiau apie kelionę
Pasiteiraukite dėl kelionės

Jūsų asmens duomenys bus naudojami siekiant sureaguoti į Jūsų kreipimąsi. Plačiau čia