info@jazztravel.lt

19.02.22

Regina, 54m.

Izraelis su vietiniu gidu

Ačiū už kelionę į Izraelį – nereali kelionė, jaučiuosi pamačiusi visas svarbias tos šalies vietas, ir dar daugiau! Nuostabus gidas – tokių reta – kurio dėka įvykdėme visą tikrai intensyvią programą ir net pamatėme papildomų objektų 🙂 Kas norėtų pažinti Izraelį, kam rūpi pamatyti Šventosios žemės vietas, aprašytas Senajame ir Naujajame Testamente – ši kelionė kaip tik tokia. Priedo, dar pamatysite ir patirsite ir kitus, tik Izraeliui būdingus objektus 🙂 Rekomenduoju visiems, kas nori pamatyti Izraelį ir kas supranta rusiškai (gidas rusakalbis, labai išsilavinęs ir malonus žmogus). Net pati negaliu patikėti, kad mes sugebėjome šitiek pamatyti TIK per 4 kelionės dienas! Ir, nežiūrint dieninės programos intensyvumo, užteko laiko geram nakties poilsiui, viešbučiai buvo patogūs, į kelionės kainą įėjo gausūs pusryčiai ir puikios vakarienės – tiek ryte, tiek vakare su daug daržovių, kas mane labai džiugino 🙂 Atskira padėka Litauros atstovei Tomai – jos profesionalaus šaltakraujiškumo dėka visas saugumo/pasų patikras oro uoste praėjome be eilių, greitai, sklandžiai ir be jokio streso! Beje, manau, kad kelionė puikiai ‘subalansuota“ ir tinka ne tik sportiškiems žmonėms, bet ir žvaliems senjorams – to vaikščiojimo tikrai nebuvo daug, autobusiukas/gerasis vairuotojas mus priveždavo visai arti objektų. Laukiu kitų kelionių su Jazztravel!

Daugiau apie kelionę
Pasiteiraukite dėl kelionės

Jūsų asmens duomenys bus naudojami siekiant sureaguoti į Jūsų kreipimąsi. Plačiau čia